yo yo yo~ it's cindy--rox

View previous topic View next topic Go down

yo yo yo~ it's cindy--rox

Post by cindy--rox on Wed Jul 16, 2008 5:19 am

hey there guys!!
okay so i tried to do an intro tread the other day...
but i tried to post it like 5 times and the smilies weren't loaded or something...but w/e...hopefully this time it'll post...it's gonna be long...cuz i love to talk...so this is the right place for me to gossip!! oh let me start out wit my name, it's cindy!
and i'm 15 years old...and i live in minnesota, USA!!..yep!!
i got into kpop about a year and a month ago...cuz my best friend introduced me to Big Bang!!
Then Se7en really got me hooked to kpop!! So since they are both from YG Entertainment..I LOVE YG artists!!
There's one that i don't like....everyone single artist....like i can't wait for Jinusean or 1tym's comeback...and i'm also waiting for Se7en to debut in the states!!
hmmm..what else??...oh some other groups i like are FT Island, Wheesung, Lee Hyroi, SHINee, 8eight, Brown Eyed Girls, Davichi, Wonder Girls, SNSD..much more...
ummm...let's see...what else??...oh my whole life is on the internet...i spend like 5 hours on the internet a day...but not at once...
what else??...oh...i spend most of my time on the internet using forums...
i'm so addicted to forums...i'm active on like 9 or 10 forums...
oh and myspace!!...right now i'm trying to get a cyworld but cyworld is being mean to me=(
ahhh...i don't think this intro is long at all...usually it's super long but i'll keep this short...
add me on msn: cindy--rox@hotmail.com
oh and check out my forum for Gummy: Gummy LUV Forums
avatar
cindy--rox
I'm attending gossip lesson
I'm attending gossip lesson

Female
Number of posts : 15
Registration date : 2008-07-13

View user profile

Back to top Go down

Re: yo yo yo~ it's cindy--rox

Post by jOLyN on Wed Jul 16, 2008 3:27 pm

ghee...u r getting cyworld too...
aahahahha
im considering of having one...
k...soo u come all the way from USA...aha....i remember someone in here come from canada..ahaha....so u like YG....it seems like snsd is the only sm artist u mention..anyway..nice to meet u!!i like davichi too!!! their vocals are simply great..ahah...and of course se7en!! OMO...
anyway,im jolyn..call me jo!!
feel free to be here!!!!
enjoy!!

_________________


saranghae oppa!!
동방신기, 나는 너를 녀석 영원히 사랑한다!!!
avatar
jOLyN
Admin
Admin

Female
Number of posts : 1426
Age : 29
Location : where my TVXQ oppa go!!
Slogan : lets fill the space wif my noise!!
Registration date : 2008-04-20

View user profile http://littlegypsytale.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: yo yo yo~ it's cindy--rox

Post by ninilovesmax on Wed Jul 16, 2008 10:40 pm

HELLO!
hehe

welcome to the forum Smile
im nini ^^
hehee
i love big bang too!
and tvxq, ft island, shinee, super junior, ss501 and etc etc.
i like any artists who have nice songs
hahaa

i have a question
how did you found out about this forum?
hehee

and to my dear jo noona
SHINee is from sm too..blek xP
haha

anyway cindy
have fun here.. Smile

minni~

_________________

avatar
ninilovesmax
Mummy slapped me.
Mummy slapped me.

Female
Number of posts : 695
Age : 25
Location : changminnie's side
Slogan : just smile there is nothing you can't do! :)
Registration date : 2008-04-19

View user profile

Back to top Go down

Re: yo yo yo~ it's cindy--rox

Post by nemo_jaejoong on Fri Jul 18, 2008 10:07 pm

hey cindy.....
nice to have you in this forum!!!!!
happy exploring!!!!
enjoy......
nice to meet you.....
by the way i'm nemo from malaysia
avatar
nemo_jaejoong
I'm more than pretty mouth
I'm more than pretty mouth

Female
Number of posts : 123
Age : 25
Location : ZOOPEIA, JAE'S HEART, MALAYSIA, BETWEEN HELL AND HEAVEN
Slogan : Proud Of Your Love
Registration date : 2008-04-25

View user profile http://www.friendster.com/taiwanlovers

Back to top Go down

Re: yo yo yo~ it's cindy--rox

Post by farrajunsu on Sun Jul 20, 2008 9:46 pm

cindy!!!~
hye!!~
i'm farra~
eh!!~me love se7en also!!~
he always make me crazy with her dance and song..^^
but junsu can make me more crazy!!~hehe..^^

well have fun here..^^
and nice to know u...

_________________

My Friendster
My Myspace
2nd Myspace
avatar
farrajunsu
I'm more than pretty mouth
I'm more than pretty mouth

Female
Number of posts : 229
Age : 31
Location : Eagle Island under Cassiopeia Wings friends With VIP
Registration date : 2008-04-19

View user profile http://www.myspace.com/farrahoney

Back to top Go down

Re: yo yo yo~ it's cindy--rox

Post by cindy--rox on Mon Jul 21, 2008 11:42 am

wassup guys?!?
i haven't been to check on my intro thread in a while!!
and at nini...i found this forum through Radiant Forums!!
i see that we like the same artists!!
and i still have troubles trying to sign up...
but i'll tell everyone when i get one!!
avatar
cindy--rox
I'm attending gossip lesson
I'm attending gossip lesson

Female
Number of posts : 15
Registration date : 2008-07-13

View user profile

Back to top Go down

Re: yo yo yo~ it's cindy--rox

Post by ninilovesmax on Tue Jul 22, 2008 2:49 pm

whats up? ah~
:look up: i see ceiling. haha xD

cool ;]
so other than kpops who else do you like?
heehe xD

minni~

_________________

avatar
ninilovesmax
Mummy slapped me.
Mummy slapped me.

Female
Number of posts : 695
Age : 25
Location : changminnie's side
Slogan : just smile there is nothing you can't do! :)
Registration date : 2008-04-19

View user profile

Back to top Go down

Re: yo yo yo~ it's cindy--rox

Post by LoveStoned on Tue Jul 22, 2008 7:58 pm

Hello!

and ohmygod, I LOVEEEE BB and Hyori (It's Hyorish! ;x ) and a lil' for Wonder Girls and F.T.I. and SE7EN is my fav too, I'm waiting very patiently for his US debut. LOL
and out of all yg artists, BB is my LOVE, SE7EN uhm more than like and less than love, and then the others are neutral / towards liking.

Im fine with SHINee too, snsd i only like taeyeon. lol. no comment on Brown Eyed Girls, ad haven't try listening to Davichi. Very Happy

You should listen to CSJH The Grace / Tenjo Chiki too!
Looks : check
Vocals: check
Talents: check
Dancing: check
Image ( Sexy, Cool, Friendly, Cute ): check

lolololol im a lil' biased. -.-

oh and I have the US Cyworld, I don't think we can register for Korean CY World. I don't really like the CY World though. ;x

_________________
♥ Blog. ♥ Last.fm
avatar
LoveStoned
Admin
Admin

Female
Number of posts : 859
Age : 24
Slogan : Whoever said that money doesn't buy happiness didn't know where to shop.
Registration date : 2008-04-19

View user profile http://shadowofaprincess.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: yo yo yo~ it's cindy--rox

Post by cindy--rox on Wed Jul 23, 2008 12:41 am

-->nini...haha...i see the ceiling too=)
hmmm i kinda like jpop...here and there...Like i love BoA so i lsten to her Japanese songs and Se7en's too...and my friends are really into Gackt(??) so i gave his songs a listen to too...i'm not that into cpop i used to listen to anson hu but i stopped...idk why thought...and everytime i get in the car i listen to the radio but that's the only time i listen to american music...i'm not into the rap music that's always about sex or a new dance craze....oh that reminds me....i love America's Best Dance Crew!! It's a great show!!
-->LoveStoned...i didn't get your name^_^
i will try CSJH the Grace and Tenji Chiki...
CSJH is a girl group right?? i think i've seen pictures of them before...
but i've never heard of Tenji Chiki...he sounds Japanese...is he??
avatar
cindy--rox
I'm attending gossip lesson
I'm attending gossip lesson

Female
Number of posts : 15
Registration date : 2008-07-13

View user profile

Back to top Go down

Re: yo yo yo~ it's cindy--rox

Post by LoveStoned on Wed Jul 23, 2008 9:48 pm

Tenjo Chiki and CSJH The Grace = same group lol
Tenjo Chiki is their Japanese group name.

anyway, YAY I'm A BoA FAN! Very Happy

oh and you know Justin Timberlake? My username is from his song name LOL. My real name is Fiona. Very Happy

_________________
♥ Blog. ♥ Last.fm
avatar
LoveStoned
Admin
Admin

Female
Number of posts : 859
Age : 24
Slogan : Whoever said that money doesn't buy happiness didn't know where to shop.
Registration date : 2008-04-19

View user profile http://shadowofaprincess.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: yo yo yo~ it's cindy--rox

Post by ninilovesmax on Wed Jul 23, 2008 10:12 pm

ah!!!
i see daesung <33
hahaa

i used to into cpop too. now not really. i dont really like the new artists. whoever they are. hahaa
jpop. gackt. ah~ him. he have the cold aura around him. i dont know why hahaa xD
but i like news' songs. w-inds is not bad too. but i prefer anime's soundtrack. the songs are way better. hahahaa xD

minni~

_________________

avatar
ninilovesmax
Mummy slapped me.
Mummy slapped me.

Female
Number of posts : 695
Age : 25
Location : changminnie's side
Slogan : just smile there is nothing you can't do! :)
Registration date : 2008-04-19

View user profile

Back to top Go down

Re: yo yo yo~ it's cindy--rox

Post by cindy--rox on Wed Jul 30, 2008 2:32 am

-->Fiona!..I could tell your u/n was one of his songs. I love JT's style/look now. Who knew he was so hot when he was with N'Sync?
Haha...Britney Spears did. But JT is so sexy!!...
-->Nini!..I see you found out who my favorite Big Bang Boy is! I love Dae-Sung cuz he always makes me smile when he smiles..
like this: ^___________________________^
That's how he makes me feel. I love him. Well I love all Big Bang boys but I love Dae-Sung just a bit more!! Do you have a favorite??
avatar
cindy--rox
I'm attending gossip lesson
I'm attending gossip lesson

Female
Number of posts : 15
Registration date : 2008-07-13

View user profile

Back to top Go down

Re: yo yo yo~ it's cindy--rox

Post by jOLyN on Wed Jul 30, 2008 5:17 pm

i see spamming..LOL
just joking..
soo cindy
feel free to enjoy yourself here..
ahah...
enjoy!!!!!

_________________


saranghae oppa!!
동방신기, 나는 너를 녀석 영원히 사랑한다!!!
avatar
jOLyN
Admin
Admin

Female
Number of posts : 1426
Age : 29
Location : where my TVXQ oppa go!!
Slogan : lets fill the space wif my noise!!
Registration date : 2008-04-20

View user profile http://littlegypsytale.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: yo yo yo~ it's cindy--rox

Post by ninilovesmax on Wed Jul 30, 2008 10:39 pm

jo noona
we are not spamming we replying by post xDDDD


anyway cindy

yes! daesung have the cutest smile ever!!
hahaa
well..in big bang...its TOO HARD for me to pick a favourite..i just love all them...i tried to find a favourite in bb last time..but i end up liking all them more...hahaa

minni~

_________________

avatar
ninilovesmax
Mummy slapped me.
Mummy slapped me.

Female
Number of posts : 695
Age : 25
Location : changminnie's side
Slogan : just smile there is nothing you can't do! :)
Registration date : 2008-04-19

View user profile

Back to top Go down

Re: yo yo yo~ it's cindy--rox

Post by LoveStoned on Thu Jul 31, 2008 5:03 pm

ohmygod, Justin + Britney = PERFECT COUPLE!
I wonder why they broke up. Both of them were really sad and iforgotwhat when they broke up. Really sad really sad. LOL they were the perfect couple. Sad I want to see them being together again. anyway,
justin >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> kevin
lolol

_________________
♥ Blog. ♥ Last.fm
avatar
LoveStoned
Admin
Admin

Female
Number of posts : 859
Age : 24
Slogan : Whoever said that money doesn't buy happiness didn't know where to shop.
Registration date : 2008-04-19

View user profile http://shadowofaprincess.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: yo yo yo~ it's cindy--rox

Post by cindy--rox on Mon Aug 11, 2008 5:20 am

^^haha...I like Justin way better than Kevin anyday. There kids would've been hot!!

-->Jolyn, are we spamming??
Haha..I hope not, since I'm getting to know everyone so well.
avatar
cindy--rox
I'm attending gossip lesson
I'm attending gossip lesson

Female
Number of posts : 15
Registration date : 2008-07-13

View user profile

Back to top Go down

Re: yo yo yo~ it's cindy--rox

Post by jOLyN on Mon Aug 11, 2008 6:35 pm

LOL..
im just joking..LOL

call me jo...
^___^

do enjoy ur stay here...

_________________


saranghae oppa!!
동방신기, 나는 너를 녀석 영원히 사랑한다!!!
avatar
jOLyN
Admin
Admin

Female
Number of posts : 1426
Age : 29
Location : where my TVXQ oppa go!!
Slogan : lets fill the space wif my noise!!
Registration date : 2008-04-20

View user profile http://littlegypsytale.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: yo yo yo~ it's cindy--rox

Post by cindy--rox on Fri Aug 15, 2008 12:46 pm

--->minni...at first my favorites were GD and Tae-Yang then I fell in love with Dae-Sung!! Now I kinda like TOP and Tae-Yang too!! Tae-Yang is so sexy!!

-->Fiona...we should stop talking about Britney Spears and her issues..The rest of the world already talk a lot of crap about her...We should talk about something that interests the both of us!!

-->Jolyn...I'm glad that we aren't spamming!! I hate spam bots..
avatar
cindy--rox
I'm attending gossip lesson
I'm attending gossip lesson

Female
Number of posts : 15
Registration date : 2008-07-13

View user profile

Back to top Go down

Re: yo yo yo~ it's cindy--rox

Post by LoveStoned on Sat Aug 16, 2008 1:06 am

spambots and spam humans = different Very Happy

anyway, yea. and uhm, what else we have in common? lol sorry, bad memories. ;x

_________________
♥ Blog. ♥ Last.fm
avatar
LoveStoned
Admin
Admin

Female
Number of posts : 859
Age : 24
Slogan : Whoever said that money doesn't buy happiness didn't know where to shop.
Registration date : 2008-04-19

View user profile http://shadowofaprincess.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: yo yo yo~ it's cindy--rox

Post by ninilovesmax on Mon Aug 18, 2008 10:59 am

cindy!
you are the 1st to call me minni! :jumping up and down:

hahaa
agreeeeeeeeeeee!
taeyang is too sexy!
hahaa
i love it when he dance :drools:

hahaa

minni~

_________________

avatar
ninilovesmax
Mummy slapped me.
Mummy slapped me.

Female
Number of posts : 695
Age : 25
Location : changminnie's side
Slogan : just smile there is nothing you can't do! :)
Registration date : 2008-04-19

View user profile

Back to top Go down

Re: yo yo yo~ it's cindy--rox

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum